Soft lill-lördag

Eller ja, soft och soft, det är ju allt annat än soft på jobbet, men det är ju inget nytt. Det är 120 blås från stund ett till man går hem, sånt får dagar, veckor och månader att gå med en jäkla fart. Travade iallafall iväg med Big Boss till Svettis på lunchen och körde mitt bålpass, nästan kul och motiverande idag. Hade väl tankar på att sticka ut och rulla någon timma nu på kvällen men en regnskur på sena eftermiddagen satte stopp för dom planerna och motivationen för att bara sätta sig och ”rulla ur” på Monarken var obefintlig. Så jag tog och städade huset när vi hade ätit middag, för det är ju så himla mycket roligare än att veva Monark liksom.
Skärmavbild 2017-04-26 kl. 19.29.37
Melker och Folke spelade fotbollsspel och jag städade, rättvist helt enkelt.

Vi får väl se hur morgondagens upplägg blir. Har styrelsemöte med VCK på kvällen så det vore ju skönt på något vis att lunchträna, vi får väl se helt enkelt. En sak är klar det här är en jäkligt lätt träningsvecka i jämförelse med dom tre senaste, om jag inte flyger fram på cykeln efter detta är jag besviken.

Nu ska jag lägga Folke och sedan gissar jag att jag kommer somna i soffan. Har varit mer än lovligt trött dom senaste dagarna.

Kommentera

