God lördags på er!

Hej svejs, nu ligger jag här i soffan och försöker ta i mål dagens etapp på Girot, äntligen skulle jag nästan säga för det har varit fullt ställ sedan strax innan 07.00 när barnen vaknade. Det var väl rätt okej att dom vaknade tidigt för då hann jag ut och träna efter frukost och innan vi skulle iväg på Melkers fotbollsmatch. Snurrade den vanliga repan över Julpavägen, Skultuna och hem, magiskt fin morgon om än lite kall. Höjdpunkten var mötet med räven i Hökåsen, på en halvmeters avstånd stod den bara där och iaktog mig. Benen var rätt skräpiga men det var ändå skönt att komma ut.

Sedan var det Melkers fotbollsmatch som dom tyvärr förlorade i en match där dom spelade och och kämpade så bra, men några skräpmål i baken sabbade det hela. Efter det gjorde jag processen kort med sandlådan på baksidan och skickade på lite gräsfrön så jag hoppas att jag snart har gräsmatta där istället, därför tycker jag att jag är värd soffan nu, pizza sedan och godis på det. En hyfsad lördag ändå.
Skärmavbild 2017-04-29 kl. 15.39.28

Kommentera

