Ännu en träningsvecka i bagaget

God kväll på er, nu sitter man väl i uterummet med nyklippt gräsmatta och jag har även passat på att rasta dammsugaren, som ni hör så lever livet. Barnen har anlänt och det är underbart skönt att deras underbara tingestar livar upp huset och mitt liv igen. Det innebär även att det kommer bli en lättare träningsvecka, den som kommer alltså. Veckan som gick toppades i helgen med ett lätt fikapass i lördags på lite över 2 h och idag blev det ett grymt distanspass med klubben. Rullade in med dryga 4 h 4 min på cykeldatorn idag, kändes rätt bra, blev lite backryck med Quintana. Försökte verkligen idag att bita i ordentligt och inte ge upp bara för att jag inte riktigt orkar hänga med honom, tror det är receptet för att den vacker dag bli lika stark som han. Ni kan som vanligt se Strava på kalaset här. Fika fick vi också på Markan så det var väl ännu så mycket finare. Kunde stänga veckan på 18 h 36 min cykel plus ett styrkepass, bra!

Kunde även avnjuta när Melkers fotbollslag tyvärr inte vann en match, men ändå. Det är alltid roligt att se dom spela. Nu ska jag fortsätta njuta i solen ett tag här. Man vet ju aldrig när det vankas snö igen.

Kommentera

