Slapp och slö söndag

God afton, som billösa så blev vi bara hemma denna varma dag. Erbjöd barnen vattenspridare på baksidan, men dom nappade inte på den grejen. Vet inte om det där med att bada vattenspridare hör till historien, nuförtiden bör man helst ha en egen pool. Oavsett vad så kom jag ut 70′ efter frukost, hade knappast för avsikt att jaga livet ur mig efter gårdagens ettor.
Skärmavbild 2017-05-28 kl. 18.57.37
Skönt ändå att komma ut. Annars har det inte blivit så mycket gjort, har unnat mig att njuta i trädgården med boken som barnen gav mig i födelsedagspresent.
Skärmavbild 2017-05-28 kl. 18.59.28
Annars har vi ätit glass, spelat kingout, kollat när Tom cyklade hem Girot. Ja, vi har haft det rätt soft och skönt och borde vara redo att ta itu med ännu en arbetsvecka tänker jag. Fem hela arbetsdagar dessutom, bara en sådan sak. Sedan följer förvisso intensivt tävlande med start på söndag med Falkenloppet, Arlanda Test Track på måndag följt av Nationaldagsloppet på tisdag. Ska bli kul minsann.

Kommentera

