Måndagsinspo for the masses!

För er som inte redan har rattat in The Cycling podcast så är det dags att ni börjar prenumerera på den direkt. Om ni gillar SPORTEN cykel alltså. Sedan måste ni såklart lyssna på det här avsnittet om Cannondale-Drapac´s Michael ”Rusty” Woods. Hans karriär tilltalar mig verkligen givet det faktum att jag känner igen mig i en bakgrund som löpare även om jag inte gjorde 3:58 på en engelsk mil (1609 m). 4:21 på 1500 meter smäller ju såklart inte riktigt lika högt, eller 9:06 på 3000 m, men ni fattar.
Skärmavbild 2017-05-29 kl. 10.23.36
Lyssna här och låt er inspireras. Det är aldrig försent att ge sig själv en andra chans oavsett om det är inom idrott eller någon annan del av livet. Jag blir inspirerad av Rusty´s historia och det får mig mera motiverad att se vad jag kan kräma ur den här före detta löparkroppen från cykelsadeln. Ha en bra måndag därute.

Kommentera

