Post-rejs bakis?

18891731_1573393146017695_7187361348441814598_o
Hej på er! Hittade den här bilden från Falkenloppet igår, grymt foto av Kalasfotografen. Jag ser ju nästan snabb ut, bara en sådan sak. Annars har det varit lugnt sedan i tisdags, var till gymet en sväng och underhöll benen på lunchen igår, planen är väl att trilla upp på Monarken senare ikväll och bara trampa lätt en stund. Känns som att tre rätt tuffa dagar ändå fyller kvoten av kvalitet i träning ett litet tag till. Kanske lyckas jag mejsla in ett intervallpass denna veckan, men det känns inte som någon katastrof om jag inte gör det.

Ska försöka få in bra volym nästa vecka så jag bulkar upp inför SM, det är egentligen planen och ni vet ju vad jag brukar säga om planer eller hur?

Aja, nu vet ni att jag lever iallafall…

Kommentera

