Lugnt och sådär!

Skärmavbild 2017-06-20 kl. 10.52.10
Bild från i söndags strax innan jag flög av gruppen i vinden. Men i övrigt var det ju himla fint. Igår blev det lugna gatan, var och discogymmade en halvtimma på lunchen, vilket var ungefär på lagom nivå. Klippte gräset och stämde av med barnen hur dom hade haft det på fotbollsläger resp. fritids. Lagom dag för att få kroppen att börja klättra upp ur hålet jag har grävt.

Idag ska jag assistera Folke som ska springa Kretsloppet på stan efter jobbet, sedan har vi ett fotbollsbarn som ska hämtas, gissar även att dom skulle kunna tänka sig lite mat också när vi kommer hem. Vi får väl se om jag får någon lätt snurr i benen på senkvällen, vore kanske lite skönt för kroppen med en lätt timma. Men ni vet ju vad jag brukar säga om planer.

Annars kretsar väl en del tankar runt kommande Masters-SM, ska bli förbannat kul och säkerligen svintufft. Kan egentligen inte göra några underverk åt formen nu utan bara bibehålla och kanske spetsa lite, men i stora drag är jag nog så bra jag har kunnat bli sedan nyår.

Kommentera

