Jodå, han lever allt.

God söndag på er! Dåligt med bloggandet ett par dagar, har äntligen fått hem barnen efter två veckor med sin mor. Detta underbara inträffade i fredags och då började Melker på VSK Bandys daycamp så han har varit och lirat bandy järnet hela helgen. Ska väl snart hämta hem honom. Och idag har Folke varit hos en kompis och lekt så vips hade jag en massa tid så jag drog ut och rullade lite över två timmar. Grått och blåsigt ute. Kändes rätt grått i benen också om jag ska vara ärlig och då hade jag ändå vilat igår. Men för att förfallet inte skulle bli totalt så körde jag lite fartleksbetonat på Tibblevägen, så jag fick bli lite trött några gånger.

Annars ska jag njuta av en sista semestervecka med barnen, vi har inga grandiosa planer, bada och fara till Stockholm en dag, så det ska bli en skön vecka. Gissningsvis med lite morgonpass på cykeln också. Sedan får det väl lov att bli lite struktur på tillvaron. Lite intervallpass och sånt där, cross-säsongen är ju trots allt bara en månad bort.
30652895824_dd4569a717_k

Kommentera

