Vägen upp ur gropen dag 2

23415382_10155050974902548_8945914098337220123_o
Hej på er, verkar väl dumt att inte fortsätta på inslagen linje, det vill säga med bilder från lördagens Groopencross. Här är det AK som fångat när vår eminenta speaker David surrar med mig innan jag ska iväg och bli avställd av nybörjarcyklisterna till vilka jag var föråkare. Paradoxalt nog gjorde jag min bästa passage i sanden på stranden som föråkare.

Annars börjar väl den här lunken med att inte behöva stressa på morgonen och kunna ligga kvar i sängen lite längre bli rätt skön. Jag tippar att någon säsongsvila kommer jag förmodligen inte ta när jag väl tar mig i kragen och vågar rulla igång igen. Eftersom jag får barnen igen på fredag så kommer som ni förstår även nästa vecka bli rätt lugn också, eller på träningsfronten. På lördag ska vi dock ha klubbmästerskap ihop med Enköpings CK i Groopen, det är något jag faktiskt ogärna vill missa. Förmodligen gör jag en kort comeback där, lär få en indikation då om vad kroppen kan och vill. Dock måste ju det där med bromsbeläggen lösas till dess.

Aja, annars börjar jag bli bra på att vila. Rätt skönt att kunna komma hem och känna att man faktiskt har lite tid hemma på kvällarna som inte bara är fyllt av sysslor eller träning.

Kommentera

