Tefvlingspremiär imorgon

Skärmavbild 2019-04-12 kl. 18.11.16
God afton på er vänner, så var det dags. Tävlingspremiär imorgon, Första Chansen XCO som drar till sig ett fint startfält och så jag då. Gemytlig och trevlig tävling förra året och svinjobbig timma, så jag hoppas såklart på något liknande imorgon.

Körde väckningspass hem från jobbet idag, kan inte direkt påstå att det kändes bra någon gång, men ska det kännas uselt någon gång så är det väl bättre att det känns uselt dagen innan tävling. Lite oroande är dock att mitt bakdäck inte tätar speciellt bra så jag lär ju stå där på parkeringen och peta i en slang i panik innan start. Aja, träningen har gått suligt bra i vinter trots att den saknat struktur efter Mallis så jag hoppas såklart på pangben imorgon.

Oavsett vad så ska det bli sjukt kul att rejsa igen och få en heldag med cykeltävling, alltid gemytligt häng. Ses vi i Ramnäs?

Lämna en kommentar