Fyra gånger åtta… igen!

Hej på er! Känner att jag väl kanske inte är så superfrekvent med bloggandet just nu, vet inte om det har ett samband med att jag inte har något stort mål med cyklandet denna säsongen. Eller mål har jag väl alltid, jag vill väl alltid vara den snabbaste, starkaste versionen av mig själv utifrån dom förutsättningar jag har i livet just nu. Sedan tycker jag det är sjukt kul att cykla bara, men det borde ni fattat nu. Något annat som är kul är att kolla ”fitness” på Strava just nu för där kan jag se massiva gains för tillfället, vilket väl bara bevisar att resultaten kommer om man får träna ordentligt utan sjukdomsavbrott.

Så igår körde jag åter 4 x 8’ i sommarsolen, känslan var att jag försökte spänna bågen lite mer än senast men kanske ändå inte lyckades.

Hade kanske inte klockrena ben heller om sanningen ska fram så utfallet blev 243/243/252/243 så rätt jämt ändå. Men känslan var nog mer att jag hade hoppats att alla skulle landat på 250W. Jag är inte missnöjd direkt men givet känslan hade jag hoppats på högre siffror.

I övrigt har jag cyklat pendlingspass på Grizln och kört ett ytterligare lugnt kvällspass på BMCN i veckan. Så det rullar på.

Lämna en kommentar