En sista sommardag?

Hej på er! Var det möjligen den sista sommardagen på ett tag som vi fick uppleva idag? Om man kollar på väderprognosen så är det en del som tyder på det, svalare och regnigare väder verkar vara på ingång redan imorgon, därför var det lika bra att njuta idag. Utöver pendlingspass imorse och Esterexpress på eftermiddagen så kom jag ut en stund över 90 minuter på BMCN också.

Riktigt sega och tråkiga ben dessvärre vilket kanske var väntat då jag körde 4 x 4’ igår kväll. Det passet måste jag däremot vara riktigt nöjd med, höjde mig rätt bra mot senast jag körde samma pass vilket var den 23:e maj. 275/280/279/284W blev utfallet igår, känslan var rätt hyfsad, kanske inte guldenen jag haft i några veckor nu men jobbet blir gjort ändå.

Förra veckan klockades för 13 h 27 min på cykeln så fortsatt bra volym i träningen. Nu stundar dock stundenthelg så det kommer bli klurigt att få till det men något ska det väl ändå bli tänker jag. Hörs.

Lämna en kommentar