Lätt motvind

Hej på er! Sedan jag skrev sist lyckades jag med konststycket att bli förkyld igen. Jag är inte direkt förvånad att det hände då studentfirandet och allt runt var över och därmed en del stress och anspänning, det brukar vara då man generellt drar på sig något. Har kunnat pendlingsträna i veckan men köra hårt har uteblivit.

Igår kväll var jag ute på BMCN ändå och provade trycka på lite, kändes väl bra flåsmässigt men benen strejkade en del så jag är väl inte riktigt där jag lämnade av innan förkylningen. Nu är det väl ingen fara då jag inte har några konkreta mål, men det är väl alltid kul att se att träningen bär frukt vilket den verkligen gjort dom senaste 6 veckorna när jag fått vara frisk. Men nu borde det gå åt rätt håll så jag hoppas kunna takta på bra framöver. Några andra jag hoppas takta på bra är gänget i Team Newsafe runt sjön på lördag, kommer givetvis följa deras framfart med stort intresse. Hörs.

Lämna en kommentar