Still F.O.R.M

Hej på er, söndag kväll och dags att göra bokslut för ännu en träningsvecka, i tid landar jag på 14 h 25 min så stabilt på det viset. Stängde kalaset idag med att cykla ut till jordens epicentrum (Surahammar) för att fira mor på mors dag. På vägen dit körde jag 3 x 10’ som jag ville skulle vara kontrollerat hårda, siktade på runt 220W eller lite över. Hade fortsatt guldben och landade väl till sist lite över planen: 226/236/234W. Men viktigast var känslan och det var pang utan att förta mig.

Känslan i kroppen och knoppen är att jag är där jag var runt jul när jag satt i Dennis källare i Gäddede och matade mentalt och fysiskt hårda pass. Det tog mig bara fem månader att hitta tillbaka dit, att känna att det finns form i kroppen ändå.

Igår körde jag 60 km lugnt och var på bio med Ester så det har varit en fin helg på alla plan. Det verkar även som gänget i teamet (om jag nu kan säga det när jag inte ska cykla runt sjön med dom) har haft en kanonhelg i Båstad i år igen. Lite tråkigt att inte vara där då det lätt vara förra årets höjdpunkt cykelmässigt. Men kul att se att dom haft det gott och det kommer gå kungligt och snabbt för dom runt sjön om två veckor.

Nu ska jag ladda för en ny vecka och nya möjligheter, hörs!

Lämna en kommentar