Ett år äldre och bra form?

Hej på er! Idag är det uppenbarligen fredag och tydligen även min födelsedag, chansade och tog BMCN till jobbet, det var utlovat massivt regn på morgonen men jag klarade mig torrskodd och man ska väl cykla fint på sin födelsedag.

När det väl sedan var dags att cykla hemåt mot tårtan så var det sol och värme igen. Gubbgnetade för att jag hade pepp för det, riktigt bra känsla i benen under dom 55’ jag cyklade.

Igår körde jag dessutom 4 x 4’ på vägen hem från jobbet med bra känsla och bra progression på wattsiffrorna. Lite kan det kännas som att det kan ha varit förhastat att ge upp VR med Team Newsafe när känslan är så bra just nu, samtidigt kan det ju vara därför känslan är bra just nu, att man slappnar av liksom.

Oavsett vad har jag haft en bra dag och imorgon ska jag och Ester på bio, det blir nog också en bra dag. Hörs.

Lämna en kommentar