Hade planer!

Imorse när jag rullade iväg mot jobbet iförd värsta vintermunderingen igen hade jag ändå planer på att köra 2 x 10′ runt FTP, baserade det valet på att jag ändå hade sovit gott under natten utan andningsbekymmer och hade en förhoppning om att kylan skulle ha dämpat pollenmöget. När jag slog igång första intervallen kände jag nästan direkt att benen inte funkade och per omgående kom pollenhostan och luftvägarna tjocknade på, slog av på farten (eller det blev ju aldrig ens fart). Resten kändes mest bara segt hela vägen, rätt frustrerande historia det här med pollen just nu. Känns som att köra en grovt nedtrimmad motor just nu! Släpper det inte har jag inget att göra på Mälarcupens GP på Halkbanan imorgon kväll, det är ett som är säkert.

4 reaktioner på ”Hade planer!

  1. Katja maj 1, 2014 / 08:48

    idag släpper det! kanske tur att snön kommit, tvättar bort lite av bollenhelvetet! ses ikväll 🙂

    • swyzak maj 1, 2014 / 10:35

      Ja, jag hoppas också att det har rensat luften lite grand…

Lämna en kommentar