Kinnekulletankar

Ska villigt erkänna att lusten, pirret och allt det där över att sätta på nummerlapp börjar infinna sig. I eftermiddag bilar jag och Contis ned till Götenetrakterna och redan imorgon smäller det med Kinnekulle CyClassics 123 km i en klass där vi ”gubbar” ställs ihop med eliten, egentligen kanske jag skulle ha sparat benen till söndagen men jag vill och behöver utsätta mig för fler tävlingar ty det är det enda sättet att bli bättre på det. Har inga större förhoppningar inför morgondagen, kan jag sitta med bra och länge så är jag supernöjd, viktigaste är att jag får med mig en bra känsla, det skulle självförtroendet behöva. OCH viktigast, fokusera på grundpoängen att det ska vara kul!
Image
Det är kul att cykla, det visar Melker när han kört sitt eget etapplopp runt kvarteret i veckan: Tour of Sweden.

Ska försöka rapportera lite från Kinnekulle också.

En reaktion på ”Kinnekulletankar

Lämna en kommentar