Sista gjort!

Image
Igår kväll körde jag dom sista sprättarna inför CXSM, planen var att bomba backe i ”Gropen” men jag orkade inte med att göra det i mörkret, blev därför lite ren teknikträning på starter där. Sedan rullade jag iväg och lyckades hitta en asfaltssnutt som inte var underkyld och svinhal och brände av 10 x 30″ i så mycket tryck jag kunde förmå benen att uppnå. Blev lite jobbigt ändå! Rullade lugnt hem till S och tjyvtvättade cykeln på en mack, grovt halt på asfalten.

Imorse hade jag ju tänkt köra på morgonen, men med asmycket frost och inget batteri i lyset var det inget alternativ, rullade bara ned till jobbet. Planen finns på en lite längre lunch när jag lämnar cykeln och bara rulla ur benen efter gårdagen, men om kylan inte abdikerar är det skridskobana ute på vägarna och då blir det bara att ta sig hem.

2 reaktioner på ”Sista gjort!

  1. Katja november 14, 2013 / 09:16

    Glöm inte att vila före SM också 😉

    • swyzak november 14, 2013 / 09:34

      Visst ska jag vila, men vila innebär inte alltid ren vila. Mina ben kalasopponerar sig oftast när jag lägger ned helt. Imorgon blir vila, det innebär 15-20′ lätt på trainer.

Lämna en kommentar