Lugn och fin ÅH-runda!

Image
Jag skrek ”ÄLLLGAAA!” och Katja lixxom ba ”AHHHHHHH!!!”. Bilden porträtterar bara hur fin en ÅH-runda kan vara en halvkall kväll i Maj. Jag, Contis, Katja och SuperEva rullade runt den Västmanländska nejden i disciplinerad form, sköljpass deluxe på lillklingan hela vägen. Det blev till sist 61 km med låg och fin puls och låga wattsiffror precis som ett återhämtningspass ska vara. På väg ur stan mötte vi Jonas Ahlstrand som kom farande och såg lite pro ut och det kanske han ska göra…

En bra kväll, nu hoppas jag benen ska vara fulla med pang-pang till imorgon kväll. Nu är jag iallafall anmäld till även Kinnekulle CyClassics på lördagen, så tävlingshelgen blir ändå trots allt strul som jag hade tänkt mig, oavsett utfallet på lördagen så är det erfarenheten jag behöver.

En reaktion på ”Lugn och fin ÅH-runda!

Lämna en kommentar