Q & A med ett annorlunda grepp!

Godmorgon på er, idag verkar Folke må lite bättre så vi ska väl festa till det med att fira honom snart eftersom han är i Sandviken när han fyller år på riktigt!

Vi provar med en ny frågelåda med ett annorlunda grepp, vad tycker mina barn om hur dom ser på mitt cyklande, cyklar, tränandet? Ni frågar, så ska jag försöka få dom att svara genom mig… Dom är i nuläget ändå dom ända som live and direct får umgås på daglig basis med tränings- och cykelgalningen jag. Det är dom som får se mig vingla ut från cykelrummet med darriga ben efter 4:or innan fredagstacos. Så ni frågar, som sagt, dom svarar…
Skärmavbild 2015-02-21 kl. 09.07.55

Melker crossar på Giddecrossen en underbar lördag i oktober…

En reaktion på ”Q & A med ett annorlunda grepp!

Lämna en kommentar