Snart drar vi mot dom där 12 kullarna

Skärmavbild 2016-08-19 kl. 13.22.52
Sent igår kväll så hade jag riggat cykeln med lite lättare ”klättrarhjul” som Quintana så vänligt lånat mig, förhoppningsvis gör det lite skillad uppför. Ska väl bara jobba klart så ska vi packa in oss i bilen och ta oss ner till Jönköping. Imorgon ska vi sedan späka oss i dom branta klättringarna. Ska försöka komma ihåg att det hela är kul när benen kommer börja strejka och jag förbannar 53/39-utväxlingen, gissar att till och med 28 som största bak kommer vara i kaxigaste laget imorgon om man inte som jag är ett wattmonster av sällan skådat slag.

Som den ”realtids-bloggare” jag är så ska jag försöka förse er med lite ord och bilder från kalaset också imorgon efter vi släpat oss i mål. Det ska bli kul det här.

Lämna en kommentar