Lill-lördag!

Nämen gokväll på er, idag har jag ”bara” späkt kroppen på våning nio med Danne The Economist, onsdagar är bendag och det är ju lite av en favorit för mig så även idag. 40 minuter senare var vi trött och hade dessutom bokat in oss på ett spinningpass imorgon lunch. Jag vet, jag gillar ju verkligen inte spinning, oftast är det knappt cykelspecifikt och det som har med cykel att göra är väl mest det man utövar det på. Men, men, eftersom jag ändå skulle späka mig imorgon med trainerpass så tänkte jag chansa, duger det inte så skarvar jag på med trainerpass hemma, där kan man ju alltid garantera trötthet.

För övrigt fick jag lite bilder mailade till mig från Jens Nerén som plåtade lite i Gropen i lördags.
20141011_113048
En fin rackare där jag inte kunde hålla mig på hjul i skrå-sanden….

20141011_120730
Är det inte den vackraste CX-arenan så säg?

En reaktion på ”Lill-lördag!

  1. Pingback: Sandlådan Gropen.

Lämna en kommentar