Gräs(l)iga intervaller?

johan
Bilden har ju inget med inlägget att göra, mer än att jag är gräsligt trött på bilden. Jag hoppas kunna bli det ikväll också, det vankas intervaller på gräs. Jag tror merparten av dom banor som är kvar i cupen till huvudsak kommer gå på gräs därför kan det vara bra att köra lite gräs också. Vi har hittat en liten plätt centralt som man borde kunna göra ett kort tekniskt och lite småjobbigt varv på, kan det möjligen vara 2016-års motsvarighet till Giddecrossen som vi tränade frekvent på förra hösten. Att ha ett hyfsat centralt varv med lite ledljus från cykelbanor och gatlyktor är guld värt tycker jag, främst för träningar på vardagskvällar. Jag hoppas att det vi ska köra ikväll blir så bra som jag hoppas. Det blir även det sista vardagspasset utan lampa, det gäller att passa på. Lär få anledning att återkomma om hur det gick. Jobbigt lär det bli!

En reaktion på ”Gräs(l)iga intervaller?

Lämna en kommentar